Usluge Poliklinike Filipović : PREGLEDI ZA ODRASLEENDOKRINOLOGIJA

Endokrini sistem, odnosno sistem žlijezda sa unutrašnjim lučenjem u našem organizmu reguliše: metabolizam, rast i razvoj, seksualnu funkciju i plodnost, krvni pritisak, apetit, ciklus spavanja, pa i naš odgovor na stres. Mnoge funkcije našeg organizma reguliše više od jednog hormona, a svaki od njih ima svoj molekul receptor koji ga prima po sistemu ključa i brave.

Endokrinologija je grana medicine koja se bavi poremećajima endokrinog sistema, kao i oboljenjima koja nastaju kao posljedica tih poremećaja. Najčešći poremećaji u radu endokrinih žlijezda među stanovništvom dovode do sljedećih oboljenja: dijabetesa, povećane ili smanjenje funkcije štitaste žlezde, neplodnosti, sindroma policističnih jajnika, metaboličkog poremećaja, srčanih oboljenja, osteoporoze, gojaznosti.

Pregled endokrinologa
Ultrazvuk štitaste žlijezde

Poliklinika FILIPOVIĆENDOKRINOLOGIJA

Šta je dijabetes melitus (šećerna bolest)?

Dijabetes melitus (šećerna bolest)
Hašimoto (Hashimoto tireoiditis)
Hipotireoza