Sistematski pregledi

Poliklinika FILIPOVIĆSISTEMATSKI
PREGLEDI

Zašto uraditi preventivni sistematski pregled za rano otkrivanje malignih bolesti i kardiovaskularnih bolesti?

U Poliklnici Filipović smo napravili Programe za rano otkrivanje malignih oboljenja i Programe za rano otkrivanje oboljenja krvnih sudova srca i mozga.

Preventivnim pregledima otkrivamo oboljenja u ranoj fazi kada je jednostavno i efikasno liječenje. Statistika Svjetske Zdravstvene Organoizacije ukazuje da su najčešći uzori prerane smrtnosti ljudi uzrokovana kasnim otkrivanjem malignih bolesti kao i iznenadni srčani udari (infarkti) i moždani udari (šlog). Procijenom faktora rizika prepoznajemo mogućnost nastanka bolesti.

Sadržaj pregleda se odredjuje u odnosu na pol pacijetna, godine starosti, nasleđe to jest genetsko opterećenje, radne uslove.

Preventivni pregledi su usmjereni na rano otkrivanje oboljenja koja su vodeći uzrok smrtnosti kod nas i u svjetu.

Kardiovaskularna oboljenja (srčani udar-infarkt srca, moždani udar-šlog), maligna oboljenja (karcinom dojke, karcinom prostate, karcinom kolona, tumor testisa, karcinom pluća), hronična metabolička oboljenja (šećerna bolest-dijabetes, bolesti štitne žlijezde, tromboze vena), mineralna i koštano-zglobna oboljenja (osteoporoza, reumatoidni arthritis, artroze i druga degenerativna oboljenja) su najčešći uzroci oboljevanja.

Preporuke Svjetske Zdravstvene Organizacije podrazumjevaju obavljanje preventivnih sistematskih pregleda jednom godisnje s ciljem ranog otkrivanja najčešćih oboljenja i procjene faktora rizika za nastanak bolesti.

Individualne sistematske preglede obavljamo za članove sindikata, za pravna lica i za penzionere uz odloženo plaćanje i druge značajne benefite.

Evo zašto je važno obavljati preventivne zdravstvene preglede:

• RANO OTKRIVANJE OBOLJENJA PRUŽA ŠANSU PACIJENTU ZA BRZIM I USPJEŠENIM IZLIJEČENJEM
• RANO OTKRIVANJE OBOLJENJA SMANJUJE TROŠKOVE LIJEČENJA
• RANO OTKRIVANJE OBOLJENJA OMOGUĆAVA PACIJENTU BRZ POVRATAK U SVAKODENO RADNO FUNKCIONISANJE