Usluge Poliklinike Filipović : PREGLEDI ZA ODRASLEHEMATOLOGIJA

Krv čini oko 7% ukupne telesne mase čoveka, odnosno našim krvnim sudovima teče 4,5-6 litara krvi. Najvećim delom krv se sastoji od krvne plazme (55%), zatim slede crvena krvna zrnca (40%), krvne pločice (4%) i bela krvna zrnca (1%).

Hematologija je grana interne medicine koja se bavi dijagnostikom i liječenjem bolestima krvi i kostne srži, što uključuje urođene i stečene poremećaje krvi (broja i oblika krvnih ćelija), poremećaje krvarenja i zgrušavanja krvi (hemostaza i tromboza), bolesti limfnog tkiva (slezine i limfnih čvorova) i maligne bolesti krvi.

Najčešće hematološke bolesti su: anemije, poremećaji zgrušavanja krvi (tromboza), hemofilija, trombofilija, leukopenija, trombocitopenija. Od malignih hematoloških oboljenja najzastupljeniji su leukemija, limfomi i mijelomi.

Pregled interniste hematologa
Punkcija koštane srži

Poliklinika FILIPOVIĆHEMATOLOGIJA

Anemije